buurthandelgids.be ST(e)UNT bij de heropening van de HoReCa met
de-digitale-menukaart.be

ST(e)UNT, omdat deze digitale oplossing door buurthandelgids.be gratis en vrijblijvend wordt aangeboden aan alle HoReCa ondernemers, vandaar ST(e)UNT. Dit is het steentje dat ze graag bijdragen aan alle HoReCa uitbaters, ter gelegenheid van hun (her)opstart.

de-digitale-menukaart.be is de naam van deze oplossing en zorgt er voor dat klanten op een veilige manier de volledige kaart kunnen raadplegen en zo hun keuze kunnen maken.

Eenvoudig, want de klant scant de QR-code die aanwezig is op de tafel, met zijn smartphone en de kaart van de zaak is onmiddellijk beschikbaar op de smartphone van de klant.

David Cleners, IT Senior Partner van buurthandelgids.be en bedenker van dit platform zegt hierover: “Door het vermijden van fysiek contact tussen klant en menukaart, draagt de-digitale-menukaart.be bij tot een veilige heropening van de HoReCa, zowel voor de klant als het personeel.”

Optioneel kan de-digitale-menukaart.be uitgebreid worden met een besteloptie, waarbij de bestelling onmiddellijk digitaal wordt doorgegeven aan de HoReCa uitbater. Zo kan er onmiddellijk gestart worden met het klaarmaken van de bestelling, waardoor een snelle bediening kan gebeuren.

buurthandelgids.be levert haar producten af zonder tussenpersonen, zodat onnodige kosten worden vermeden en de leveringen snel kunnen gebeuren.

Samen met alle HoReCa uitbaters wil buurthandelgids.be de stap zetten tot een veilige (her)opstart van de HoReCa, zodat iedere buurt opnieuw een stapje dichter bij “het normaal” komt, uiteraard met respect voor de social-distancing en andere voorzorgsmaatregelen.

Inschrijven: www.de-digitale-menukaart.be  of [email protected]