Jouw zaak in de persoonlijke mailbox van je klanten en prospecten

buurthandelgids.be digitale nieuwsbrief

Actie

0
  • 1 digitale nieuwsbrief
  • maximum 300 e-mail adressen voor deze zending
  • opmaak in jouw huisstijl
  • teksten op basis van jouw informatie door onze copywriters
  • knop met link naar je contactformulier
  • knoppen met link naar jouw sociale media pagina’s
  • eenvoudig rapportering
  • vermelde prijzen zijn excl. BTW

Start

1495maandelijks
  • 4 digitale nieuwsbrieven per jaar
  • maximum 300 e-mail adressen per zending
  • opmaak in jouw huisstijl
  • teksten op basis van jouw informatie door onze copywriters
  • knop met link naar je contactformulier
  • knop met link naar 1 landingspagina
  • knoppen met link naar jouw sociale media pagina’s en website
  • uitgebreide rapportering
  • vermelde prijzen zijn excl. BTW

Trend

2595maandelijks
  • 8 digitale nieuwsbrieven per jaar
  • maximum 600 e-mail adressen per zending
  • opmaak in jouw huisstijl
  • teksten op basis van jouw informatie door onze copywriters
  • knop met link naar je contactformulier
  • knop met link naar maximum 2 landingspagina’s
  • knoppen met link naar jouw sociale media pagina’s en website
  • uitgebreide rapportering
  • vermelde prijzen zijn excl. BTW

Supreme

3295maandelijks
  • 12 digitale nieuwsbrieven per jaar
  • maximum 1500 e-mail adressen per zending
  • opmaak in jouw huisstijl
  • teksten op basis van jouw informatie door onze copywriters
  • knop met link naar je contactformulier
  • knop met link naar maximum 3 landingspagina’s
  • knoppen met link naar jouw sociale media pagina’s en website
  • uitgebreide rapportering
  • vermelde prijzen zijn excl. BTW
Onze 10 geboden om te kiezen voor je eigen digitale nieuwsbrief
1. Maak van je klantenbestand een levend bestand

Al de e-mailadressen die je van je klanten hebt verzameld in de loop der tijden, zijn een fortuin waard, waarom zou je die dan niet gebruiken ? Maak ze ten gelde met een professioneel digitaal nieuwsbrief beleid.

2. Bouw een hechte band op met je klanten.

Wie van ons is niet blij met een onverwacht verjaardag- nieuwjaar of andere persoonlijke wens ? Al dan niet vergezeld van een cadeaubon.

3. Blijf in beeld bij je klanten

Communiceren met je klanten is een absolute noodzaak. De digitale nieuwsbrief is een aangewezen middel om niemand te vergeten, zodat ook de sporadische klant de volgende keer spontaan aan jou zal denken.

4. Spreek je klanten persoonlijk aan

Een digitale nieuwsbrief hoeft niet anoniem te zijn, spreek je klant aan met zijn voornaam, hij/zij zal zich ongetwijfeld meer aangesproken voelen en zich meer uniek vinden.

5. Verstuur eenvoudig en snel

Speel snel in op de realiteit van de dag. Een onverwachte gebeurtenis, zoals een last-minute actie, of een onverwachte sluiting wegens omstandigheden, wij laten dit nog dezelfde dag via een ALERT nieuwsbrief aan je klanten weten, zonder dat je hiervoor tientallen e-mails dient te versturen. buurthandelgids.be biedt hiervoor de ALERT service aan.

6. Communiceer effectiever dan social media

Omdat een digitale nieuwsbrief letterlijk in de mailbox valt van de persoon aan wie je je nieuws wenst te delen is deze vorm van communicatie veel directer en persoonlijker dan een publicatie op andere sociale media waarin je boodschap al durft verloren te gaan in de massa posts.

7. Leidt meer mensen naar je website

Door knoppen in te bouwen in je digitale nieuwsbrieven leid je je correspondenten met één klik naar een pagina van je website, waar de lezer meer informatie kan vinden. Naast het feit dat je je klant brengt tot de informatie die je wil delen scoort ook je website meer bezoekers, en dit is dan weer een plusfactor om je website hoger in de Google-ranking te brengen, zonder dat je hiervoor extra moet betalen aan Google.

8. Weet wie je digitale nieuwsbrief leest

Meten is weten. buurthandelgids.be bezorgt je op verschillende tijdstippen een uitgebreid rapport krijgt, met enerzijds een beknopt overzicht en anderzijds een nominatieve lijst van wie je mails heeft gelezen, en wie de klik-knoppen heeft gebruikt.

9. De goedkoopste vorm van directe communicatie

Vandaag kost een postzegel € 1,01 voor een non-prior en € 1,21 voor een prior zending. Tel daarbij nog de kost van papier, toner, printer, omslag en bestede tijd toe, en men komt al snel aan een kostprijs die al snel € 3,00 of meer bedraagt. De kostprijs van een digitale nieuwsbrief wordt per stuk kleiner in functie van het aantal verzendingen. Zo betaal je voor een full service bij een oplage van 4 x 300 digitale nieuwsbrieven minder dan € 0,15 per digitaal verzonden nieuwsbrief.

10. Onderneem duurzaam met respect voor je buurt

Een digitale nieuwsbrief is een milieuvriendelijke vorm van communicatie, geen papier, geen tonerverbruik, geen afval, niet te veel-niet te weinig … kortom jouw bijdrage aan duurzaam ondernemen met respect voor je buurt.

Contact